Free Board
- 제목 :
-
абай құнанбайұлы өлеңдерінің тәрбиелік мәні
- 2024.11.17
абай құнанбайұлы өлеңдерінің тәрбиелік мәні [Подробнее...]
Галымова Кадиша Жумабековна Нұр-Сұлтан қаласы №70 мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі. Абай Құнанбайұлы өлеңдерінің тәрбиелік мәні» Материал туралы қысқаша түсінік Өскелең ұрпақты рухани-адамгершілік тәрбиелеу еліміздің табысты дамуының негізгі факторы болып табылады. Абай Құнанбайұлы – ұлы ақын, ойшыл, саяси қайраткер және біздің еліміздің тарихында үлкен із қалдырған адам. Ел президенті Қасым-Жомарт. Абай атамыздың қай өлеңін алсақ та тәрбиелік мәні зор. Ақын өзінің рухани әлемін, адами қадір-қасиетін және ар-намысын сақтау мен балаға тәрбие мен білімді қатар берудің жолдарын ұсынды. Абайдың қара сөздері. Абайдың революцияға дейінгі басылған өлеңдері жайлы. Қазақ әдебиетінің тарихы. Қазақтың халық жұмбақтары. Абай Құнанбайұлының тәлім. Абай өлеңдерінің тәрбиелік мәні. Биыл қазақтың бас ақыны Абай Құнанбайұлының туғанына – 175 жыл. А.Құнанбаев – ұлы ақын, жазба әдебиетінің негізін қалаған ойшыл. Ақынның шығармалары мен. Адамзатқа не керек: Сүймек, сезбек, кейімек. Харекет қылмақ, жүгірмек, Ақылмен ойлап сөйлемек» Әрекет ет, талаптан, өнер үйрен, алға. Просмотр содержимого документа. «Абай шығармаларының тәрбиелік мәні». Абай шығармаларының тәрбиелік мәні. Абай адамзаттың айнасы, руханияттың қазығы. Өркениеттің өзегіне шер. Абай Құнанбайұлы өлеңдерінің тәрбиелік мәні" мақала атты Мақала, пәні Қосымша білім беру. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз. Абай өлеңдерінің тәрбиелік мәні. Биыл қазақтың бас ақыны Абай Құнанбайұлының туғанына – 175 жыл. А.Құнанбаев – ұлы ақын, жазба әдебиетінің негізін қалаған ойшыл. Ақынның шығармалары мен. 3 Шығармалары. 4 Қара сөздері. 4.1 Қара сөзде айтылған ой. 5 Абай лексикасы. 6 Абай және Пушкин. 7 Музыкалық мұра. 8 Абайтану. 9 Абай Құнанбайұлының. Абай Құнанбайұлы өлеңдерінің тәрбиелік мәні. Admin. Абай Құнанбаев тұнып тұрған бір құбылыс, ғасырларда біртуар ғұлама, ғалым. Туысы бөлек, бесігі өлең, оқуды өмірден алған. Оқуға. Абай өлеңдерінің тақырыбы жан-жақты әлеуметтік аясы кең. Өлеңдері халықты өнерге, білімге, ғылымға шақырады, әрі жанға жайлы, жүрекке жылы тиетін махаббат өлеңдері болып келеді. Абай өлеңдерінің тәрбиелік мәні Биыл қазақтың бас ақыны Абай Құнанбайұлының туғанына 175 жыл. А.Құнанбаев ұлы ақын, жазба әдебиетінің негізін қалаған ойшыл. Олай болса тәрбиелік мәні жағынан Единицамыз Абай. Единица – көш бастаушы, қазақы ұғыммен айтар болсақ, қой бастайтын көсем серке. Адасқан халыққа жол көрсетуші, жөн сілтеуші. Абай өлеңдерінің ерекшелігі көптеген қырларынан байқалады, мұнда тек жеке өзім тереңірек әсер алған қырлары жайлы біраз таным-түсінігімді айтайын.
оқу құралдары дегеніміз не [Читать далее...]
Оқу ақысы; Мектеп бойынша экскурсия Оқу құралдары KazGASA мектебінде білім алу Жиі қойылатын сұрақтар. Оқушыларға. Кесте Мектеп өмірі. Түлектер. Оқыту әдістері, тәсілдері және құралдары туралы ұғым. Әдіс – оқу-тәрбие жұмыстарының алдында тұрған міндеттерді дұрыс орындау үшін мұғалім мен оқушылардың. Электронды оқу құралын жасаудың теориялық негіздері» бөлімінде ақпараттандыру жағдайындағы электрондық оқу қорларын пайдалану тиімділігі, электрондық оқу құралына қойылатын талаптар. Баспасөз құралдары біз туралы Бос жұмыс орны Комплеанс қызметі Социологиялық зерттеулер ҚР мемлекеттік рәміздері Аккредиттеу Лицензиялар Қол. Оқыту құралдары мұғалімге оқытуда көмектесетін аспаптар мен тұп деректер, яғни оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастыруға көмектесетіндердің бәрі. Оқыту құралдары: кейінгі жылдары педагогикалық әдебеттерде көрнекі оқу құралдары терминінің орнына оқыту құралдары термині қолданылып жүр. Себебі көрнекі оқу. В данной статье рассматривается значение использования цифровых образовательных ресурсов в образовательном процессе, описание методических особенностей, анализ содержания и структуры. Оқыту әдістерінің басты қызметі оқыту, ынталандыру, дамыту, тәрбиелеу, ұйымдастыру. Оқыту құралдары білім алу, іскерлікті жасау көзі. Олар: көрнекі құралдар, оқулықтар, дидактикалық. Оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР БҒМ 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығы. 44. «Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа. Оқулықтар, оқу құралдары, ғылыми – көпшілік әдебиеттер және журналдардан оқушылар түрлі ақпараттар алып, сабақта алған білімдерін бекітуге, кеңейтуге және тереңдетуге мүмкіндік алады, өз. Оқыту құралдары адамның табиғи тұрғыдан ойлап тауып, білім берудің алға қойылған мақсаттарына жету ұшін және оқушыларды оқытып-тәрбиелеуді жүзеге асыру үшін мұғалім мен оқушылардың. Оқу құралдары. Оқу құралдары 1. белгілі авторлық ұстаныммен бір оқу пәні бойынша ғылыми білімнің негізін баяндайтын кітап; 2. белгілі бір оқу пәндері бойынша әдістемелік материалдары. В данной статье рассматривается значение использования цифровых образовательных ресурсов в образовательном процессе, описание методических особенностей, анализ содержания и структуры. Оқу құралы оқулықтың ішінара немесе түгелдей ауыстыратын толықтыратын және басылымның осы түрі ретінде ресми бекітілген оқу басылымы. Оқулық. Оқулық – оқу бағдарламасы мен дидактиканың талаптарына, оқыту мақсатына сай оқу пәнінің мазмұнын ғылыми негізде, жүйелі баяндайтын кітап. Оқулық оқу орындарының типіне қарай. Сондықтан да олардың құрамындағы жабдықтарды оқу жабдықтары деп атаймыз. Дегенмен, осы кезге дейін бұл трминнің пайдаланылуы туралы әр түрлі көзқарастар бар. Алгоритм дегеніміз оқу материалымен жүйелі жұмыс істеу үшін оқушыға берілетін нұсқау. Оқытуда алгоритмдерді қолдану оқушылардың іс-әрекетін қатаң басқаруға, жақсы нәтижеге жетуге.
қазақтың тарихи білімінің негізін салушы
орта жүз рулары шежіресі
бастауыш сынып мұғалімі тест жауаптарымен
дефектолог маманының міндеті
абайдың әжесі кім
.
==============================================================
~~~~~ бұқаралық сана мен цифровизация ~~~~~
==============================================================
.