본문바로가기

팝업레이어 알림


Free Board

제목 :

Як вплине підвищення окладів на зарплатні виплати у 2024 році: пам’ятка бухгалтеру

2024.11.03

Схеми місячних окладів робітників, зайнятих обслуговуванням органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, post481489 тобто тих категорій робітників, на яких норми статті 26 Закону не поширюються, затверджені додатками 4 - 6 до Наказу № 609 та розраховані станом на 01.01.2021 р. Процес їх становлення супроводжувався двома тенденціями: по-перше, укрупненням об’єктів низової ланки системи прокуратури (районних, міських, міськрайонних прокуратур) шляхом їх об’єднання в місцеві прокуратури; по-друге, скороченням штатної чисельності прокурорів, які працювали на даному організаційному рівні органів прокуратури. Слід також зазначити, що утворення, перелік, територіальна юрисдикція, реорганізація та ліквідація обласних прокуратур (до речі, як і окружних), визначення їхньої компетенції, структури й штатного розпису здійснюється Генеральним прокурором. Згідно з даною нормою до загальної структури САП входять центральний апарат і територіальні філії, які розташовуються в тих самих містах, в яких розташовані територіальні управління Національного антикорупційного бюро України (далі - НАБУ). Таким чином, про САП доцільно говорити не як про окремий структурний підрозділ Офісу Генерального прокурора, а як про самостійну антикорупційну підсистему в системі прокуратури України. В Законі України «Про прокуратуру», вона вважається як самостійний структурний підрозділ Офісу Генерального прокурора, хоча де-юре САП становить собою окрему підсистему, на що вказує ч. Інакше кажучи, та обставина, що САП існує практично відокремлено (і не тільки територіально) від Офісу Генерального прокурора, є повним анахронізмом, враховуючі норми Закону «Про прокуратуру», де в ст.


maxres.jpg Відпустка може бути перенесена на інший період, ініціатором перенесення може бути як працівник, так і керівник закладу освіти (стаття 11 Закону України «Про відпустки»). Проте такий законодавчий підхід, як утворення, реорганізація та ліквідація територіальних прокуратур Генеральним прокурором, видається недостатньо обґрунтованим, адже утворення, реорганізація, ліквідація системи територіальних прокуратур можлива лише шляхом внесення змін до Закону України «Про прокуратуру», що може позитивно вплинути на незалежність прокуратури, оскільки унеможливлюється ситуація, коли орган прокуратури ліквідовуватиметься виключно з позиції позбавлення від керівництва ним конкретною посадовою особою. Як відомо, функціонування військових спеціальних прокуратур - досить поширена практика: зокрема, вони існують у Данії, Польщі, Чехії, Румунії, Греції, Угорщині, Словаччині та інших європейських країнах. Як уже було зазначено, в системі прокуратури України не передбачається військових прокуратур. Таким чином, створення окружних прокуратур і місцевих загальних окружних судів має корелюватися між собою задля забезпечення ефективної їх взаємодії. Тому перелік та територіальна юрисдикція майбутніх окружних прокуратур має бути сформований з урахуванням нового адміністративно-територіального устрою України й мережі місцевих загальних окружних судів. Незрозумілою виглядає й зміна попередньої назви Генеральної прокуратури України, тобто центрального апарату органів прокуратури, та яка існує в більшості європейських держав, на Офіс Генерального прокурора, котрий є органом прокуратури вищого рівня щодо обласних та окружних прокуратур.


1915NatGeog.jpg?20050712075118 Звичайно, обласна прокуратура є органом прокуратури вищого рівня щодо окружних прокуратур, розташованих у межах адміністративно-територіальної одиниці, що підпадає під територіальну юрисдикцію відповідної обласної прокуратури. Такий підхід, з огляду на територіальну віддаленість осередку місцевої прокуратури від населення, судів, міськрайвідділів Національної поліції та інших об’єктів життєдіяльності, ускладнює доступ громадян до прокуратури, а також процес реалізації прокурорами покладених на них функцій і повноважень. При цьому потреба поліпшити доступність правосуддя має розумітися як потреба поліпшення територіальної доступності прокуратури для населення, а також взаємної доступності окружних прокуратур і судів. Таким чином, законодавець відмовився від чіткого дотримання засади територіальності, побудувавши систему місцевих прокуратур фактично за окружним принципом. Тобто це цілісна сукупність одиниць (прокуратур), взятих як одне ціле, з єдиними завданнями, які детерміновані покладеними на них функціями. В Управлінні обліковано 1079 особових справ багатодітних сімей, які мають право на отримання допомоги у розмірі 1700 гривень за рахунок коштів державного бюджету у вигляді субвенції до місцевих бюджетів/ надається одному з батьків дитини, що постійно проживають разом з дитиною.


Відповідно до статей 1 та 17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують як джерело права при розгляді справ положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та протоколів до неї, а також практику Європейського суду з прав людини та Європейської комісії з прав людини. Мною не ставиться завдання піддати цю обставину подальшій критиці, зазначу при цьому лише такі важливі законодавчі положення, згідно яких Офіс Генерального прокурора (ОГП) організовує та координує діяльність усіх органів прокуратури, забезпечує належне функціонування Єдиного реєстру досудових розслідувань та його ведення органами досудового розслідування, визначає єдиний порядок формування звітності про стан кримінальної протиправності й роботу прокурора з метою забезпечення ефективного виконання функцій прокуратури, а також здійснює управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління ОГП. Наступного року українським атомникам Запорізької АЕС підвищать надбавки до окладів на 50%. Нині вони вже отримують надбавку за роботу під окупацією. У свою чергу цим фактором зумовлюється специфіка розподілу обов’язків на сьогодні між керівним складом місцевої прокуратури та дислокації керівника, першого заступника й заступників керівника місцевої прокуратури. Обласну прокуратуру очолює керівник обласної прокуратури, керівник прокуратури Автономної Республіки Крим та міста Севастополь, керівник Київської міської прокуратури, If you loved this report and you would like to receive extra information concerning adtgamer.com.br kindly stop by the web site. який має першого заступника та не більше трьох заступників.


메뉴 및 하단 정보 건너뛰고 페이지 맨 위로 이동